Prikkeltherapie

januari 5, 2009

Oscar begint vandaag met prikkeltherapie in Nieuw Berkendael. Deze therapie bestaat uit het prikkelen van Oscars reactie door hem foto’s te laten zien, geuren te laten ruiken en dingen aan hem te vragen die hem activeren.

5 Reacties to “Prikkeltherapie”

  1. Félice Says:

    Succes in Nieuw Berkendeel Oscar,ik hoop dat het een goed effect heeft

    Groetjes van Felice

  2. Marijke van Swet Says:

    Angelique, wat fijn dat ze met die therapie gaan beginnen.
    Ik hoop op een goed 2009 voor jullie en heel veel kleine stapjes vooruit.

    Marijke van Swet

  3. Nicole M. Says:

    hey Os, wat fijn dat je eindelijk kan beginnen.
    toen we bij je waren na de kerst, leek het alsof je zat te springen om es iets anders te doen. go for it King of the Kaukasus!
    tot snel weer,
    X Nicole

  4. Vanessa Says:

    Lieve Oscar, We denken veel aan je en hopen dat de prikkeltherapie goed aanslaat. Felix heeft in December zijn eerste stapjes gezet en Lula wil nooit mee naar huis als ik haar van haar peuterschooltje haal. Je bent geen moment uit mijn gedachte Os. Zoals altijd, een geneeskus.
    Vanessa


  5. wat is eigenlijk prikkel therapie,,ik hoorde het vanmiddag ,,tijd voor Max .


Plaats een reactie